Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 8 до 14квітня 2024 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 129нових звернень від миколаївців.

Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: благоустрою, водопостачання та каналізації, інженерних комунікацій, пасажирських перевезень, вивозу сміття, ремонту доріг, внутрішньоквартальних проїздів, житлового фонду тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 98 заявок.

Відпрацьовано:

  • 27 звернень у сфері благоустрою;
  • 21 заяв щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
  • прибрано 10 аварійних дерев;
  • 7 звернень щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
  • 4 - щодо проблемних питань в житловому фонді,
  • 2 звернення щодо адміністративних послуг,
  • 1 заявка щодо надзвичайних ситуацій,
  • 26 – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: