Мапа порталу

 

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

Миколаїв

від 27 березня 2024                                                                                     № 508

 

 

Про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної
безпеки і надзвичайних ситуацій Миколаївської міської ради

 

 

З метою вдосконалення роботи з питань техногенно-екологічної безпеки, а також координації та контролю на міському рівні комплексу робіт і заходів у цій сфері, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 409 “Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій” (зі змінами та доповненнями), керуючись частиною 6 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Створити місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Миколаївської міської ради (далі – комісія) та затвердити її посадовий склад (додається).

 

2. Затвердити Положення про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Миколаївської міської ради (далі – Положення, додається).

 

3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконкому Миколаївської міської ради:

- від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”;

- від 28.04.2017 № 339 “Про внесення змін до рішення виконкому Миколаївської міської ради від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”;

- від 13.04.2018 № 310 “Про внесення змін до рішення виконкому Миколаївської міської ради від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”;

- від 27.06.2019 № 687 “Про внесення змін до рішення виконкому Миколаївської міської ради від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”;

- від 08.04.2020 № 323 “Про внесення змін до рішення виконкому Миколаївської міської ради від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”;

- від 14.04.2020 № 343 “Про внесення змін до рішення виконкому Миколаївської міської ради від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”;

- від 10.02.2021 № 130 “Про внесення змін до рішення виконкому Миколаївської міської ради від 07.08.2015 № 655 “Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Миколаєва”.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Лукова В.Д.

 

 

 

Міський голова                                                                                    О. СЄНКЕВИЧ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому міської ради

від 27 березня 2024

№ 508

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Миколаївської міської ради

 

Голова комісії – міський голова

Перший заступник голови комісії – перший заступник міського голови

Заступник голови комісії – начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

 

Секретаріат:

Відповідальний секретар комісії – головний спеціаліст відділу захисту населення і території управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

Відповідальний секретар комісії – завідувач господарчо-експлуатаційного сектору управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради

 

Члени комісії:

Секретар Миколаївської міської ради

Голова адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради

Голова адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради

Голова адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради

Голова адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради

Директор юридичного департаменту Миколаївської міської ради

Директор департаменту фінансів Миколаївської міської ради

Директор департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради

Директор департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

Директор департаменту економічного розвитку Миколаївської міської ради

Начальник управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради

Начальник управління освіти Миколаївської міської ради

Начальник управління з розвитку споживчого ринку департаменту економічного розвитку Миколаївської міської ради

Начальник управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради

Начальник управління превентивної діяльності ГУНП в Миколаївській області (за узгодженням)

Начальник управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області (за узгодженням)

Заступник начальника управління — начальник відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Миколаївського районного управління ГУ ДСНС України у Миколаївській області (за узгодженням)

Заступник начальника управління – начальник відділу планування управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації (за узгодженням)

Заступник начальника управління - начальник чергової служби Управління патрульної поліції в Миколаївській області Департаменту патрульної поліції (за узгодженням)

Помічник командира Державного воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувального) загону ДСНС України (за узгодженням)

Директор Миколаївського району електричних мереж ПАТ “Миколаївобленерго” (за узгодженням)

Директор Миколаївського УЕГГ Миколаївської філії ТОВ “Газорозподільні мережі України” (за узгодженням)

Директор ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”

Генеральний директор МКП “Миколаївводоканал”

Заступник командира військової частини 3039 НГУ (за узгодженням)

_______________________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому міської ради

від 27 березня 2024

№ 508

 

ПОЛОЖЕННЯ

про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Миколаївської міської ради

 

1. Місцева комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Миколаївської міської ради (далі – комісія) є постійно діючим органом, який утворюється виконавчим комітетом Миколаївської міської ради для координації діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, рішеннями регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, цим Положенням.

3. Основними завданнями комісії є:

1) координація діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов’язаної із:

функціонуванням Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області;

здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, надання гуманітарної допомоги;

забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;

навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;

визначенням меж зони надзвичайної ситуації;

здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

організацією та здійсненням:

- заходів щодо життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

- заходів з евакуації (у разі потреби);

- радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

вжиттям заходів до забезпечення готовності Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;

здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

інформуванням органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;

забезпеченням:

- живучості об’єктів економіки та управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;

- стабільного функціонування об’єктів паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи об’єктів Єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України;

- безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;

- санітарного та епідемічного благополуччя населення;

організацією та керівництвом проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня;

встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо?, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, портів, мостів, шляхопроводів тощо;

2) визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:

функціонування Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області;

здійснення заходів:

- щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

- щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;

порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища;

3) підвищення ефективності діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій під час реагування на надзвичайну ситуацію.

4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

1) у режимі повсякденної діяльності:

здійснює координацію діяльності органів місцевого самоврядування щодо розроблення і виконання цільових і науково-технічних програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;

здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;

бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо);

сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об’єктів;

координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення;

2) у режимі підвищеної готовності:

здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контролю за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;

забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації місцевого рівня;

готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;

координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;

забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;

3) у режимі надзвичайної ситуації:

забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління, сил та засобів Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації місцевого рівня;

залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;

вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;

забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня;

організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до ДСНС зазначених матеріалів;

вивчає обставини, що склалися, та подає виконавчому комітету Миколаївської міської ради інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку;

4) у режимі надзвичайного стану:

забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління та сил Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;

здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування;

5) проводить моніторинг стану виконання органами місцевого самоврядування покладених на них завдань.

5. Комісія має право:

залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня сили і засоби Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області;

заслуховувати інформацію керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста Миколаєва, з питань, що належать до їх компетенції, і давати їм відповідні доручення;

одержувати від територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста Миколаєва, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;

залучати до участі у своїй роботі представників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста Миколаєва (за погодженням з їх керівниками);

розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.

6. Головою комісії є Миколаївський міський голова.

Роботою комісії керує її голова, а за відсутності голови – за його дорученням перший заступник та за відсутності першого заступника – заступник голови.

Засідання комісії веде голова, а за його відсутності – перший заступник голови.

Посадовий склад комісії затверджується виконавчим комітетом Миколаївської міської ради, на основі пропозицій органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста Миколаєва.

Персональний склад комісії затверджується головою комісії.

Голова комісії організовує її роботу за допомогою секретаріату.

7. Голова комісії має право:

залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;

приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;

вносити пропозиції в межах законодавства щодо заохочення осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;

делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови комісії;

визначати функціональні обов’язки членів комісії (за напрямом роботи у складі комісії).

8. Робочим органом комісії (секретаріатом), що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень, є управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.

9. Комісія проводить засідання в разі потреби, але не менше одного разу на три місяці згідно з планом роботи комісії, який затверджується її головою. У разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації, яка потребує вжиття невідкладних заходів, засідання комісії проводиться невідкладно.

Рішення комісії приймаються колегіально більш як двома третинами складу комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті комісією, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.

10. Голова комісії може прийняти рішення про проведення засідання комісії в режимі відеоконференції з використанням відповідного програмного забезпечення, зокрема через Інтернет (далі - онлайн-засідання комісії). В онлайн-засіданні комісії беруть участь члени комісії, а також інші особи, які визначені її головою.

Онлайн-засідання комісії можуть проводитися у невідкладних випадках, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідацією їх наслідків, а також з питань, пов’язаних з виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення.

Підготовка та проведення онлайн-засідання комісії здійснюються секретаріатом комісії за допомогою відповідних структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Секретаріат комісії забезпечує інформування членів комісії та інших визначених головуючим осіб, які будуть брати участь в онлайн-засіданні комісії, про дату і час проведення засідання та надсилає їм проєкт порядку денного.

Організаційно-технічне забезпечення проведення онлайн-засідання комісії покладається на КП «Міський інформаційно-обчислювальний центр».

Результати онлайн-засідання комісії оформлюються протоколом, який підписується головуючим та відповідальним секретарем комісії.

11. Рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території міста Миколаєва.

12. За членами комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

13. Організація побутового забезпечення членів комісії, а також забезпечення їх спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконавчий комітет Миколаївської міської ради.

14. Комісія має бланк із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.

______________________________________________________________

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: