науково-методичний центр

Найулюбленіший вік – вік раннього дитинства

Побачити заняття вихователя з дітьми раннього віку – це унікальна можливість відкрити для себе особливості освітнього простору, який створюється у групі дитячого садка для розвитку фундаментальних життєвих функцій особистості кожного малюка.

Тільки фахівці, які проходять разом зі своїми вихованцями шлях дорослішання, можуть зізнатися як нелегко він їм дається. Скільки терпіння потрібно, щоб викликати довіру до себе маленької, прив’язаної до своєї матусі, дитини; щоб знайти підхід до батьків для подальшої довірливої співпраці з ними. Скільки професійних умінь необхідно, щоб залучити дітей до діяльності у новому для них просторі, і це не просто цікава діяльність, а діяльність, спрямована на розвиток кожного малюка.

У дитячому садку №84 ми мали можливість розгледіти багатогранність роботи вихователя груп дітей раннього віку під час вільної гри та комбінованого заняття «Взуття для жучка-сонечка на ім’я Бонечко».

Багаторічний досвід підтверджує професійні істини:

грамотно продумана структура заняття із добором ефективних методів й прийомів у руках вихователя, якій знає дитячу психологію, вміє без остраху переключатися на несподівані зміни в інтересах дітей, – забезпечує найякісніші результати – прагнення малюків до спілкування, діяльності та їх щасливі обличчя!
вихователь, якій незважаючи на відповідальність, покладену на нього професією, спокійно й природньо відчуває себе під час відкритого показу може тільки у садочку, де створена позитивна атмосфера співпраці, атмосфера поваги до педагога, підтримки та допомоги!!!

21.03.2019

Заклад дошкільної освіти №84 Педагогічна лабораторія вихователів груп дітей раннього віку «Конструктор професійної діяльності» за темою «Орієнтовний розподіл занять. Планування занять, спостережень: структура, особливості змісту, циклограми»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *